wtorek, 18 października 2011

Gołąbki

Dziś miałem olbrzymią nie przyjemność zjeść gołąbki. Potrawa znana mi od wielu wielu lat. Kiedyś przygotowywana w rodzinnym domu teraz przez moją nierzeczoną. Przepis dość prosty, składniki dostępne bez największego problemu. Jedyny kłopot to zrobić gołąbki.

Jednak w ofercie wielu firm znajdziemy gotowe gołąbki. Na Etykiecie rzucający się w oczy napis "Gołąbki według domowego przepisu!" Postanowiłem spróbować - wbrew przekonaniom jakie mam - i kupiłem gotową potrawę. Coś nieprawdopodobnie fatalnego w smaku. Opisać tego się po prostu nie da.

Szybki rzut oka na etykietę... czego tam nie ma polepszacze, ulepszacze, soli ... i innych wynalazków a i tak w smaku do niczego.

Proponuję odwiedzić kilka stron i samemu przygotować coś czego duże firmy nie są w stanie. Oto moja propozycja.

Po kilku tygodniach od publikacji tego posta wracam i uzupełniam jego treść. Chcę polecić wam przepis na gołąbki, który postanowiłem przetestować i z pełną odpowiedzialnością polecić. Zachęcam zatem do odwiedzenia strony fac.com.pl i przeczytania przepisu na gołąbki.

2 komentarze:

  1. Spróbuj koniecznie gołąbków z gołąbkarnia catering (www.golabkarnia.com) Pyszne, naturalne, w dwóch wersjach, wegetariańskie i tradycyjne. A do tego z pysznym pomidorowym, aksamitnym sosem bez mąki, zageszczaczy itp.
    Ja już się uzależniłam:)
    Pozdro, Asika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Asiu, odwiedziłem stronę i popatrzyłem co ciekawego można tan znaleźć.

    OdpowiedzUsuń